TDK Dolgozatok

TDK

TDK
Itt olvashatóak a kutatócsoport tagjai által írt TDK dolgozatok.

OTDK 2023


fdsfdsafawfewfew


OTDK 2021


OTDK 2017


 

  • Csányi Petra, Fábián Kata, Szabó Zsanett
    Mitől irracionális a gyök 2?
    Témavezetők: Szabó Csaba, Dr. Vásárhelyi Éva
    Megjelent: 2016 / 14 / 2 (1) - DOI: 10.5485/TMCS.2016.0416 - p. 139-152
    Petra Csányi, Kata Fábián, Csaba Szabó, Zsanett Szabó and Éva Vásárhelyi: Number theory vs. Hungarian highschool textbooks: √2 is irrational
    Full text paper (pdf)
     
  • Csányi Petra, Fábián Kata, Szabó Zsanett
    Hogyan építsünk számelméletet?
    Témavezetők: Szabó Csaba, Dr. Vásárhelyi Éva
  • 2015 / 13 / 2 (4) - DOI: 10.5485/TMCS.2015.0397 - p. 209-223
    Petra Csányi, Kata Fábián, Csaba Szabó and Zsanett Szabó: Number theory vs. Hungarian high school textbooks : the fundamental theorem of arithmetic
    Full text paper (pdf)
     
  • Dr. Szabó Csaba, Burisics Anna, Edőcsény Ágnes, Muzsnay Anna
    Geometiai szemléletfejlődés a magyar középiskolákban
    Témavezető: Szabó Csaba
     
  • Kovács Veronika
    Gráfok modern bevezetése a középiskolában
    Témavezető: Szabó Csaba
    Képzés és Gyakorlat. 2017 1-2, 275-294
     
  • Szeibert Janka, Zámbó Csilla Gyöngyvér
    Tanítási módszerek és értékelés - egy esettanulmány
    Témavezető: Szabó Csaba

OTDK 2019


OTDK 2015


 


OTDK 2013